"Hei kaveri, älä viitsi luimistella. Mä oon ihan vaaraton.
Katso, kun laitan pään maahan, en ole juuri isompi kuin sinäkään…"
1769966.jpg

"Siinä se makailee. Korvatkin ovat jo pystyssä.
Nyt en saa tehdä yhtäkään äkkiänäistä elettä, että se ei säikähdä…."
1769988.jpg

"Nuuhkaisen ihan varovasti…. älä pelkää pikkuinen."1770010.jpg

"Jos Dilbert nuuhkii, niin sitten minäkin. Moi kisu..."
1770083.jpg

"Ihana pieni korva - pakko tunkea nenä kokonaan korvaan."
1770088.jpg

"Nyt on hymy herkässä, kun pikkuiset ovat näin tuttavallisia.
Anna mun nyt haistella, kun mä osaan olla niin äidillinen"
1770104.jpg

"Onneksi minullakin on kissoja kotona. Mutta nämä ovat p-i-e-n-i-ä. Dilbert sanoi,
että tällä on terävät kynnet. Nyt kun se katsoo mua, on parasta katsoa toiseen suuntaan
ja teeskennellä, etten ole huomaavinaan, ettei se ainakaan luule että tuijotan ja haastan riitaa.
1770079.jpg
(Hoitokoira Minni, 13 v.)