"ByääääääÄÄÄÄÄÄääää!
Kuulin tänään äipältä että minulle luvatut tyttökaverit ovat KADONNEET - tai pikemminkin ei ole edes varmaa onko niitä edes olemassa ja koko ilmoitus ja juttu niistä saattoi olla jopa huijausta, ellei sitten ole oikeasti sattunut jotakin ikävää, mutta kuulin tuossa äipän ja iskän huokailevan, että olisivat voineet pitää yhteyttä, jos asiat pitkittyvät, mutta tyttöjen omista ihmisistä ei ole kuulunut enää yhtikäs mitään. En minäkään halua enää odottaa, kun ei ole mistään mitään varmuutta :-(  Oli miten oli, minä en saakaan tyttökavereita...

Onneksi sentään on muita kavereita tulossa ensi perjantaina, kuulemma oransseja reippaita kollivauvoja :-) Hyvä, saadaan poikajoukkueeseen vahvistusta ja saadaan niiden kanssa kunnolla pistettyä kampoihin koirille! Nytpä en enää millään malttaisi odottaa viikkoa - minä kun olin asennoitunut siihen, että tyttöni saapuivat viime lauantaina, sitten kun ei tullutkaan piti tulla ennen juhannusta, eikä toteutunut sekään. No aina ei voi voittaa...  Pakko kyllä sanoa, että ensin aijon kyllä vähän kokeilla, mitä pojut sanovat mun suhinastani, mutta se on vaan testi ja aijon hyväksyä kaverit jo seuraavana päivänä."


Kuvateksti: ByäääÄÄÄÄÄääää!
1660070.jpg